NY KOLLEKTION ONLINE - SPRING FEELINGS 2025 - Shop nyheder >

NYHED: KØB NU. BETAL SENERE MED KLARNA

Min indkøbskurv

NYHED: KØB NU. BETAL SENERE MED KLARNA. Fri fragt over 1.200 DKK. Levering: 2-3 hverdage.

HANDELSBETINGELSER

BITTE KAI RAND giver adgang til webshoppen: www.bittekairand.com.
Læs vores handelsbetingelser nøje inden du bruger webshoppen.
Når du handler på vores webshop, skal du acceptere disse handelsbetingelser.
Når du har accepteret vores handelsbetingelser, kan du bestille/købe varer på webshoppen.

Finder du ikke, hvad du har behov for, så tøv ikke med at kontakte os

Webshoppen www.bittekairand.com leveres af:

BITTE KAI RAND & CO. A/S
SKUDEHAVNSVEJ 34
DK-2150 NORDHAVN
DANMARK

TEL: +45 3929 8844
INFO@BITTEKAIRAND.DK
ÅBEN: 9-16 MAN-FRE

CVR: 17890832

Hvis du oplever problemer med vores webshop, bedes du kontakte vores kundeservice på:

CONTACT@BITTEKAIRAND.DK
TEL: +45 8891 9907
ÅBEN: 9-16 MAN-FRE

Webshoppen er åben 24 timer i døgnet, men der tages forbehold for eventuelle nedlukninger i forbindelse med opdateringer.

Bestillinger der er lavet på en helligdag eller i weekenden, vil blive behandlet på den følgende første hverdag.

Vi behandler ikke ordrer, der er afgivet via email, brev eller over telefonen.

Når du klikker på "Afgiv ordre nu", og kvitteringen viser sig på din skærm, er du bundet til købet, og du vil modtage en email med en ordrebekræftelse.

Du har mulighed for at oprette din login, hvis du ønsker at tracke din ordre. 

Kontakt vores kundeservice hvis du har lavet en fejl, da du afgav bestillingen. Eller hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse.

Vi accepterer følgende betalingsmuligheder:

- Dankort (for danske kunder)
- Maestro
- Visa/MasterCard
- MobilePay (for danske kunder)
- Klarna
- Apple Pay
- PayPal

Når dine varer forlader vores varelager, vil din betaling blive trukket via den valgte betalingsservice.
Vi tilbyder altid sikker betaling. Det betyder at data, der videregives mellem dig og BITTE KAI RAND holdes fortrolige og kreditkort oplysningerne aldrig gemmes.
Du vil derfor blive bedt om at indtaste dine kreditkortoplysninger, hver gang du afgiver en ordre på vores webshop.

Priserne på webshoppen er vist i den valuta, der er gældende i dit land. Brug venligst "sendes til" øverst på webshoppen, hvis du ønsker at ændre dit valg af land.
Din leveringsadresse bestemmer den gældende valuta.

Vær opmærksom på, at ændrer du land, påvirker det muligvis pris og leveringsomkostninger.

Du kan betale med følgende valutaer:
- Dansk Krone (DKK)
- Svensk Krone (SEK)
- Norsk Krone (NOK)
- Euro (EUR)
- Engelsk Pund Sterling (GBP)

Hvis det fremgår på dit køb, at dit valgte leveringsland og valutaen ikke stemmer overens, kan vi blive nødsaget til at annullere din ordre, og bede dig om at bestille på ny.

Du har 24 måneders reklamationsret fra leveringstidspunktet. Vi tilbyder en to-årig EU garanti på alle produkter fra købsdatoen. Garantien dækker kun produktionsfejl, og ikke forkert brug eller behandling af produktet.

Opdager du produktionsfejl på en vare du har modtaget fra webshoppen, skal du kontakte vores kundeservice afdeling.

For varer med produktionsfejl købt hos forhandler eller egne butikker, da bedes du henvende dig til købsstedet.

Hvis du har købt et produkt på webshoppen, som du ønsker at reklamere over, skal du henvende dig til vores kundeservice på e-mail contact@bittekairand.dk eller tlf: +45 8891 9907. Send gerne et billede af fejlen samt dit ordrenummer, så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Defekt ved ankomst:

Du kan med fordel bruge den medfølgende returlabel, som ligger i pakken til at sende din reklamation retur til os.

Du bedes vedlægge den tilsendte returnota, hvorpå du beskriver fejlen på produktet.

Hvis du ikke har modtaget en returnota, kan en håndskrevet seddel med ordrenummeret også gøre det.

Aflever pakken i pakkeshop og sørg for at få en kvittering for indleveringen, så du har bevis på, at den er indleveret.

Hvis du selv betaler fragten, er det også vigtigt at få kvitteringen på denne, da vi i tilfælde af en godkendt reklamation vil refundere returomkostningerne inden for rimelighedens grænser.

Adressen pakken skal sendes til er:

BITTE KAI RAND & CO. A/S
Skudehavnsvej 34
2150 Nordhavn
Danmark
Att: E-shop

Når vi modtager pakken på vores lager, går der typisk få hverdage, før vi har behandlet reklamationen. Du vil herefter blive kontaktet direkte.

Bemærk: I travle perioder, som f.eks. sæsonopstart i marts/april og august, udsalg samt juleombytninger i januar, kan du opleve længere behandlingstider.

Hvis du har købt et produkt i en af vores fysiske butikker, som du ønsker at reklamere over, skal du straks kontakte en butik nær dig: Find købsbutikken her

RETUR

Vi er glade for, at du har handlet hos os og håber, du bliver glad for dine styles. 
Hvis ikke, behøver du ikke bekymre dig. Du kan altid få pengene tilbage ved at sende varerne retur inden for 14 dage med den medfølgende GLS returlabel.

Du har retten til at returnere dine varer uden begrundelse inden 14 dage, hvor du fysisk har modtaget varen eller 14 dage efter, at varerne blev leveret til en pakkeboks.

Vær opmærksom på et returgebyr på 39 DKK, som trækkes fra din tilbagebetaling.

Når du returnerer en vare, skal du udfylde den returformular, som følger med din levering. Det er vigtigt, at du udfylder formularen for at vi kan behandle din returnering korrekt.

Det er ikke muligt at sende en pakke retur til en pakkeshop. Hvis pakken sendes retur til en pakkeshop, er det på eget ansvar at få pakken leveret til nedenstående adresse.

Dine returvare(r), skal sendes til:

BITTE KAI RAND & CO. A/S
Skudehavnsvej 34
2150 Nordhavn
Danmark
Att: E-shop

I forbindelse med returnering anbefaler vi, at du gemmer kvitteringen fra posthuset/fragtmanden som bevis for, at pakken er indleveret.

Når vi har modtaget dine returnerede varer, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig med undtagelse af dine fragtomkostninger.

Det er webshoppens ansvar, hvis pakken fx forsvinder under forsendelsen til dig eller går i stykker. Men du overtager ansvaret for varen, når du modtager pakken. Hvis du fortryder købet og der skulle ske en skade på varen under transporten retur til webshoppen, er det dig, der har ansvaret.

Du kan også returnere dine styles i en af vores BITTE KAI RAND butikker, dette gælder dog ikke styles der er købt under Stock Sale eller Black Days.
Husk at medbringe din faktura.
Det skal bemærkes, at en refusion kan ikke udbetales direkte af en butiksmedarbejder. De vil tage imod dine varer og din faktura, og derefter bede vores hovedkontor om at refundere pengene til dig.

 

OMBYTNING

Vi ombytter ikke varer, hvis du ønsker en anden størrelse på en vare, bedes du returnere din ordre og bestille igen. 
Bemærk, at butikkerne desværre ikke tilbyder ombytning ved køb fra vores webshop.

 

Din refusion vil ske med samme betalingsmetode, som du brugte til den oprindelige transaktion. Vi kan tilbageholde refusioner, indtil vi har modtaget varerne.

Når vi har modtaget dine returnerede varer, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, med undtagelse af dine fragtomkostninger.

Du vil modtage en mail fra BITTE KAI RAND, med en kreditnota, som dokumenterer at dine penge er refunderet fra vores system.

Vær opmærksom på at der som udgangspunkt går mellem 2-4 bankdage, før du ser pengene synlige på din bankkonto. 

Det afhænger af hvilken korttype du har anvendt samt hvilken bank du er kunde hos. Desværre er denne forsinkelse ikke noget, vi har indflydelse på. I tilfælde af at vi ikke kan tilbagebetale til dit kreditkort, vil vi kontakte dig for at aftale en anden løsning.

Hvis du har foretaget dit køb med et Mastercard, så vær opmærksom på der kan gå op til 30 dage før du kan se din refusion. Hvis spørgsmål til dette, kontakt venligst din bank. 

For at få fuld refusion, skal varen returneres i samme stand, som da du modtog den. Dette betyder at varen skal være ubrugt, med alle originale mærker. Varen må ikke have været vasket eller renset. Den skal være ubrugt og uden duft, parfume, make-up og deodorant. Varerne er dit ansvar, indtil vi har modtaget dem på vores lager.

Er disse betingelser ikke opfyldt, vil der være tilfælde hvor varen mister sin værdi og du vil ikke være berettiget til at modtage det fulde beløb retur. Dette gælder dog ikke ved reklamationer.

Vi bruger cookies til at indsamle informationer omkring dine aktiviteter på vores webshop.

Cookies er små datafiler, der bliver gemt af din browser. Cookies indeholder information om, hvilke dele af vores webshop du har besøgt. Vi bruger ikke cookies til at gemme eller indsamle personligt identificerbare oplysninger. De giver os mulighed for at personliggøre din online oplevelse hos os, og for at forbedre din brugeroplevelse.

Cookies kan ikke overføre virus eller indsamle andre oplysninger fra din computer.

Du kan frit afvise brugen af cookies, og stadig bruge vores webshop.

Du kan deaktivere brugen af cookies, hvis det ønskes. Det forhindrer dog brugen af visse funktioner på www.bittekairand.com, herunder muligheden for tilpasse tjenester til dig.

Vi bruger første og tredjeparts cookies. Vores førsteparts cookies, sættes af www.bittekairand.com, og bruges f.eks til at huske login, webanalyser og huske sprogvalg. Dette er med til at forbedre din brugeroplevelse hos os.

Tredjeparts Cookies, sættes af en tredjepart website.

Eksempler på vores tredjeparts cookies er sociale plugins, Cookies til målretning af markedsføring og indsamle web statistikker. Eksempler på vores tredjeparts Cookies er Google og Facebook.

Du vil altid blive informeret i forbindelse med indsamling af dine personlige data.

Dataene kan eksempelvis indeholde dit navn, mail, lokation, navigation på webshoppen og information om dit køb.

Vi indsamler data i forhold til nedenstående to punkter:

1. Når du foretager et køb på www.bittekairand.com
2. Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev

Vi bruger dine data til nedenstående:

- Afslutning af online køb
- Deltagelse i konkurrencer
- Udsendelse af nyhedsbreve og SMS’er
- Udsendelse af marketingmateriale
- Oversigt over købshistorik
- Statistikker
- Andre marketinginitiativer, hvis der er givet samtykke.

Vi bruger dine data, til at forbedre vores webshop løbende samt marketingsmateriale.

Vi sælger eller videregiver ikke information om din indkøbshistorie til tredjepart eller viderefører dine personlige data uden din tilladelse.

Dine informationer bruges i forbindelse med forsendelse, hvor dine informationer videregives til fragtfirmaet, som vi benytter hos BITTE KAI RAND. Derudover videregives informationer også til BITTE KAI RANDs samarbejdspartnere, eks. ved udsendelse af nyhedsbreve.

Partnerne behandler personlige data for BITTE KAI RAND i overensstemmelse med gældende lovgivning.

Du har på alle tidspunkter ret til at blive informeret om, hvilke af dine personlige oplysninger vi opbevarer. Du har også ret til at rette og slette dine personlige data.

Hvis du ønsker dette, bedes du kontakte os på contact@bittekairand.dk

Informationerne som vi opbevarer, vil ikke indeholde dine betalingsoplysninger eller kreditkort oplysninger.

Al nethandel på vores hjemmeside er underlagt dansk lovgivning.

Du kan indgive en klage over en vare, som du har købt hos os, til Center for Klage Løsning, Nævnets Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klage Løsning via Klageportalen for Nævnets Hus.

PRISER OG LEVERINGER

- Hjemmelevering: 49 DKK 
- Leveres til erhvervsadresse: 29 DKK
- Pakkeshop: 29 DKK
- Gratis levering ved ordrer over 1200 DKK til pakkeshop
- Alle ordrer over 1200 DKK til hjemmelevering: 19 DKK
- Gratis levering til butik. Afsendes indenfor 1-2 hverdage

- Retur: 39 DKK

Vi afsender normalt vores ordrer indenfor 2-3 arbejdsdage fra mandag til fredag.
Bestillinger der er lavet på en helligdag eller i weekenden, vil blive behandlet på den første hverdag.
Der kan forekomme forsinkelser i forbindelse med kampagnetilbud samt udsalgsperioder.

Når din pakke afsendes, vil du modtage et trackingnummer fra GLS.
Bemærk at din ordre kan blive afsendt i flere pakker, da varerne kan sendes fra forskellige lokationer.

Alle ordrer der skal leveres inden for EU, bliver sendt med GLS.

Danske kunder kan frit vælge mellem levering til egen adresse, arbejdsadresse, GLS pakkeshop eller levering til en af vores butikker.
GLS har mere end 500 Pakkeshops i butikker over hele landet fx kiosker, supermarkeder, tankstationer og udvalgte Coop butikker.

Når din pakke er modtaget på dit ønskede udleveringssted, vil du modtage en e-mail eller SMS om, at pakken er klar afhentning.

Udenfor EU leveres ordrer med DHL, UPS eller GLS og tager 3-5 dage. Eventuel told omkostninger betales af kunden selv.

Der skal underskrives ved modtagelsen af varerne. Hvis du ikke selv har mulighed for at underskrive, kan personer på leveringsadressen underskrive for modtagelsen med bindende virkning for dig.

Dine varer leveres mandag til fredag. Tidspunktet for levering afhænger af, i hvilket land leveringen finder sted og hvilket fragtselskab der bliver benyttet.

Vær opmærksom på mistede varer eller beskadigelse når du modtager din levering.
Hvis pakken er beskadiget, skal du afvise at modtage varerne.
I tilfælde af mistede varer eller forkerte varer leveret skal du henvende dig til vores kundeserviceafdeling.

Bemærk: I travle perioder, som f.eks. sæsonopstart i marts/april og august, Black days i november, udsalg samt juleombytninger i januar, kan du opleve forlængede leveringstider.